SEO bez agencji

Jak bez skomplikowanej wiedzy pozycjonować swoją stronę?

Ten E-book to praktyczny podręcznik budowania widoczności w Google. Dowiesz się z niego, jak zaplanować i wdrożyć stronę nastawioną na pozyskiwanie klientów.

Krok po kroku opisuję w nim kompletny proces działania, który sprawdził się już na dziesiątkach stron. Teraz możesz go zastosować u siebie!

Zakładam, że jeśli tu jesteś to:

❌ Twoja strona nie jest wystarczająco widoczna w Google.

❌ Ciągle czytasz o pozycjonowaniu, ale nadal nie wiesz, jak zacząć.

❌ Próbujesz się edukować z SEO, ale zdobywasz tylko teorię.

❌ Płacisz agencji pieniądze, ale nie wiesz, co tak naprawdę robią.

❌ Nie masz zapytań, telefonów, sprzedaży i tylko czekasz na klientów, którzy mogliby trafić do Ciebie z Google ...


Jeśli przynajmniej jedno z powyższych stwierdzeń jest o Tobie, to czytaj dalej. Nie pożałujesz.

Co jeśli nie potrzebujesz zaawansowanej wiedzy, aby pozycjonować swoją stronę?

Mam zamiar udowodnić Ci, że każdy jest w stanie pozycjonować swoją stronę i że to wcale nie jest takie trudne... Wystarczy 20% wiedzy o SEO. Serio, tylko tyle.

Znasz zasadę Pareto?
Mówi ona, że 20% nakładów, daje 80% rezultatów:

  • 20% ubrań nosisz przez 80% czasu
  • 20% klientów daje Ci 80% przychodu
  • 20% zapytań powoduje 80% sprzedaży, itd.

Podobnie jest w SEO. 20% wiedzy odpowiada za 80% wyników. Te 20% wiedzy wystarczy, aby mały czy średni biznes pozyskiwał potrzebną ilość klientów. Twój problem polega na tym, że nie wiesz, które 20% jest ważne. Na szczęście, już niedługo się to zmieni.

Pewnie doskonale wiesz, że Twoi klienci używają Google, ale...

Wyszukiwarki to idealne miejsce do pozyskiwania nowych klientów. Niestety darmowa wiedza na temat pozycjonowania (nawet w płatnych kursach SEO, czy szkoleniach) jest bardzo chaotyczna, zawiera wiele mitów, a do tego bardzo często podawane informacje wykluczają się nawzajem:

  • Większość artykułów to tylko teoria — po przeczytaniu takiego wpisu nadal nie wiesz, od czego zacząć i co masz konkretnie zrobić.
  • Nawet jeśli taka wiedza jest prawdziwa, to nie jest ustrukturyzowana, aby móc działać krok po kroku. Brakuje konkretnych wskazówek.
  • Większość treści skupia się na szczegółach i technikaliach zamiast na kompleksowej strategii działania, która realnie wpływa na pozyskiwanie klientów.

9 na 10 firm nie ma widoczności w Google przez podstawowe błędy

Skupianie się na bardzo szczegółowych elementach zasłyszanych w różnych miejscach mija się z celem, gdy nie masz ogarniętych podstaw. Bez fundamentów nie zbudujesz pozycji w Google i żadne techniki najlepszych specjalistów Ci nie pomogą.

To tak jak w sportach zespołowych. Technika się liczy na niskim poziomie, ale to bez strategii na dany mecz nie ma mowy o zwycięstwie. W SEO też liczy się strategia. Poszczególne techniki i sposoby działania zależą od tego co zaplanujesz. Bez planu to tylko chaotyczne kopanie piłki.

Kim jestem?

Nazywam się Maciej Cherubin i na codzień pomagam pozyskiwać klientów z Google. Pracuję głównie z firmami usługowymi oraz biznesami opartymi o zarabianie na wiedzy i doświadczeniu.

Jestem też współwłaścicielem Octamedia — agencji SEO/SEM, gdzie razem z moimi wspólnikami oraz całym zespołem rozwijamy w Google biznesy naszych klientów.

Maciej Cherubin

Też byłem kiedyś na Twoim miejscu

Dlatego wiem, ile czasu zajmuje Ci próba zrozumienia tego wszystkiego. Wiem też, że większość ogólnodostępnej wiedzy trudno jest zastosować na własnej stronie. Sam przez to przechodziłem, gdy zaczynałem się uczyć pozycjonowania.

To było dawno temu, ale doskonale pamiętam frustrację. Niby czytam, niby wiem — ale nic nie działa. Ruch nie rośnie, strona nie pokazuje się na frazy, które mnie interesują.

Dlaczego tak jest?

Długo to analizowałem i doszedłem do wniosku, że wynika to z jednego głównego problemu. Chodzi o punkt skupienia. Sukces w Google leży zupełnie w innym miejscu, niż mogłoby się wydawać. Ludzie skupiają się na „pierdołach”, zamiast na ważnych podstawach.

Zawsze przed konsultacjami proszę klienta, aby opisał problem w kilku zdaniach. Dzięki temu mogę się przygotować. Praktycznie ZAWSZE czytam to samo:

“Maciek, zrobiłem X, zrobiłem Y, ustawiłem Z. Dokładnie jak w opisie artykułu, który znalazłem. Próbowałem wszystkiego i nic nie działa. Co jeszcze mogę zrobić?”

Później zerkam na stronę i widzę… Ona nie ma prawa pojawiać się w Google. Nie ma podstaw, żeby tak było. Nieważne ile czasu dana osoba poświęci, to nie zadziała. Na szczęście, naprawienie tej sytuacji jest dość proste. Wymaga jedynie solidnych podstaw.

Żadne techniki, żadne wtyczki czy narzędzia nie pomogą Ci, jeśli nie zadbasz o podstawowe elementy, czyli:

  1. Skanowanie strony, czyli możliwość indeksowania.
  2. Strukturę strony, czyli podstrony i zależności pomiędzy nimi.
  3. Treści umieszczane w odpowiednich miejscach struktury.
  4. Właściwą optymalizację treści wyników wyszukiwania.
  5. Kierowanie potencjalnych klientów na odpowiednie podstrony

To te elementy odpowiadają za sukces lub jego brak. Bez struktury nie wiesz, gdzie umieszczać swoje treści. Robienie tego w sposób niezaplanowany to zupełna strata czasu.

To treści decydują o tym, na jakie frazy kluczowe się pojawiasz. Ale te treści muszą znajdować się na właściwych podstronach i być odpowiednio zoptymalizowane.

Już samo wdrożenie odpowiedniej struktury może sprawić gigantyczną różnicę. Wystarczy ją przygotować. To pierwszy krok do budowania widoczności. Bez tego kroku nie ma sensu iść dalej.

Proponuję Ci sprawdzone podejście

W moim e-booku krok po kroku pokażę Ci, na czym się skupić, aby budować pozycje w Google i zamieniać je na klientów.

  • Skupimy się na podstawach — Większość informacji dostępnych w internecie to chaotyczne informacje związane z technicznymi elementami na stronie. Poznasz podstawowy proces, który zawsze działa, trzeba tylko dostosować go do swojej branży.
  • Zaplanujemy Twoją stronę pod Google — Podpowiem Ci jak zaplanować stronę, aby nie tylko była widoczna w Google na najważniejsze frazy, ale także jak sprawić by odwiedzający trafiali w odpowiednie miejsca na stronie i zamieniali się w klientów.
  • Przygotujemy strategię działania — Pokaże Ci jak zaplanować kompleksową strategię działania, która uwzględni wszystkie najważniejsze aspekty widoczności w Google. Dzięki długofalowemu planowi jego realizacja będzie o wiele łatwiejsza i skuteczniejsza.
  • Zaczniemy realizację planu — Dowiesz się też, jak realizować przygotowany plan, aby maksymalnie rozwijać ruch z darmowych wyników wyszukiwania. Poznasz moje procedury oraz rozwiązania najczęstszych wyzwań, które zawsze się pojawiają.

Oto 4 najważniejsze powody, dla których warto spróbować

✅ Po pierwsze, oszczędzisz mnóstwo czasu na czytanie i selekcjonowanie informacji. Dostaniesz na tacy tylko niezbędną wiedzę. Bez zbędnych szczegółów, które niewiele wnoszą.

✅ Po drugie, poznasz konkretny proces, który sprawdził się już na dziesiątkach stron. Twoim zadaniem będzie zastosowanie go w swojej branży.

✅ Po trzecie, otrzymasz solidną dawkę strategicznej wiedzy. Tę wiedzę możesz zastosować w każdym projekcie, każdym systemem CMS czy silniku sklepowym. Skupia się ona na pozyskiwaniu klientów, nie tylko ruchu.

✅ Po czwarte będziesz działać krok po kroku. Unikniesz więc sytuacji, w której nie wiesz, co robić dalej. Ten e-book to maksymalnie praktyczna wiedza. Zastosowanie jej oznacza znaczne poprawienie widoczności w Google.

Czy możesz do tego dojść samodzielnie?

Oczywiście możesz dojść do tego wszystkiego samodzielnie. SEO to nie jest żadna tajemna wiedza, której nie da się zdobyć. W zasadzie jedyne co potrzebujesz to czas: na czytanie, na szukanie, na testowanie i wyciąganie wniosków.

To będzie trudne, ale jest możliwe. Pytanie tylko, czy warto poświęcać miesiące, a może nawet lata, jeśli przed nosem masz skrót. Gotowy proces, który został sprawdzony już wiele razy. Moim zdaniem warto skorzystać z takiego skrótu.

Zwłaszcza że ten e-book w pierwszej kolejności miał być instrukcją dla nowych pracowników mojej agencji. Na początku został napisany, aby łatwiej wdrażać nowych specjalistów. Przystosowaliśmy go do potrzeb osób, które nie są zaawansowane i teraz stanowi doskonały podręcznik dla początkujących.

Dostajesz więc mega wartościową i praktyczną wiedzę. Wątpię, aby jakakolwiek agencja miała odwagę pokazać swój proces. Ja robię to dlatego, że i tak nie jesteśmy w stanie przyjąć wszystkich klientów. Za dosłownie symboliczną kwotę oddajemy sporą część naszego doświadczenia.

Jak wygląda ten proces?

Ten proces to „przepis” na widoczność strony w Google. Krok po kroku przejdziemy przez wszystkie etapy. Wiele osób pomija pierwsze kroki z wiązane z planowaniem, a one są najważniejsze.

W 90% przypadków małych i średnich firm rozwiązanie tego problemu sprawia, że wszystko zaczyna się zmieniać na lepsze. Ruch się poprawia, a po pewnym czasie pojawiają się właściwi klienci.

Dlatego opisałem wszystkie działania niezbędne, aby storna zaczęła pozyskiwać klientów z Google. Znajdziesz tam tylko najważniejszą wiedzę oraz proces, który działa.

Pracy będzie sporo, ale tutaj nie ma drogi na skróty. Najważniejsze, żeby nie błądzić. Pójdziesz optymalną drogą, która realnie doprowadzi Cię do celu.

To nie jest kolejny zlepek teorii o SEO. To przedstawienie konkretnego procesu, w ramach którego:

  1. Wybierzesz właściwe słowa kluczowe.
  2. Zaplanujesz właściwą strukturę strony.
  3. Wdrożysz najważniejsze optymalizacje.
  4. Poprawisz obecną stronę (lub zbudujesz nową).
  5. Przygotujesz właściwe treści.
  6. Zaczniesz powtarzalny proces optymalizacji.
  7. Pozyskasz właściwe linki.
  8. Będziesz w stanie analizować swoje wyniki.
  9. Unikniesz najważniejszych błędów, które powodują brak efektów.

Ten proces jest prosty. Jest logiczny. Jest uporządkowany. Prowadzi Cię za rękę od A do Z. Dosłownie krok po kroku.

Do tego wszystkiego otrzymasz dostęp do plików wzorcowych, na których codziennie pracuję. Same wzorce są warte więcej, niż wynosi cena tego e-booka.

Dobra, to ile kosztuje ten e-book?

Zapewne zdajesz sobie sprawę, że SEO nie jest tanie. Co więcej, będzie coraz droższe. Zlecenie tego rzetelnej i skutecznej agencji to koszty rzędu kilku tys. miesięcznie.

Gdybym miał przeprowadzić program szkoleniowy z zakresu wiedzy znajdującej się w tym e-booku, to wyceniłbym go na przynajmniej 4000 zł za osobę. Nie martw się, Ty nie zapłacisz aż tyle. Cena będzie ułamkiem tej kwoty.

Ty już dziś dostajesz prostą, ale kompleksową instrukcję działania. Wszystko krok po kroku. Oszczędzisz masę czasu na czytanie, testowanie i szukanie rozwiązań.

Wszystko za jedyne 79 zł!

Ta cena jest dosłownie absurdalna. Gwarantuję Ci, że nauczysz się absolutnie wszystkiego, czego potrzebujesz do pozyskiwania klientów z Google. Wystarczy ten e-book i trochę Twojego czasu.

Już teraz mogę Cię zapewnić, że tak przemyślanego, logicznego i uporządkowanego procesu, który sprawi, że Twoja strona będzie pozyskiwać odpowiednich klienta, nie znajdziesz prawdopodobnie nigdzie indziej.

Muszę Cię też poinformować, że cena tego e-booka będzie rosła. Kupując go teraz, dostajesz wszystkie przyszłe aktualizacje w obecnej cenie. Inni będą niedługo płacić więcej za tą samą wiedzę. To kolejny powód, aby kupić go już teraz.

Gwarancja Twojej satysfakcji

Doskonale rozumiem, że w momencie podejmowania decyzji jeszcze mogą targać Tobą delikatne wątpliwości. Kupić czy nie? Czy to się zwróci? No to teraz uwaga: całe ryzyko biorę na siebie!

Masz 14 dni na sprawdzenie, czy e-book jest dla Ciebie. Jeśli nie spełni on Twoich oczekiwań — zwrócę Ci wszystkie pieniądze. To chyba uczciwy deal, nie uważasz?

Jestem przekonany, że ten e-book oszczędzi Ci ogromną ilość czasu i pieniędzy. Ryzyko jest praktycznie zerowe, a ja i tak biorę je na siebie. Ty nic nie ryzykujesz, bo możesz go oddać.

Podsumowując...

Ten e-book to kompleksowy poradnik krok po kroku, który przeprowadzi Cię "za rękę" w procesie pozycjonowania Twojej strony w Google.

  • Pokażę Ci, jak zaplanować strukturę Twojej strony.
  • Pokaże Ci, jak pisać odpowiednie pod SEO treści.
  • Pokażę Ci, jak skutecznie optymalizować stronę.
  • Pokażę Ci, jak pozyskiwać dobre linki.
  • Pokażę Ci, jak oceniać swoje postępy.
  • Pokażę Ci, jak eliminować najważniejsze błędy.

Całość w śmiesznie niskiej cenie z opcją zwrotu jeśli nie będzie Ci odpowiadać. Wiedza zawarta w tym e-booku nie przytłacza i jest przekazana w prosty sposób. Wszystko to na bazie sprawdzonego procesu, który działa w mojej agencji.

Nadal Cię nie przekonałem?

To może chcesz zerknąć do środka mojego e-booka? Możesz pobrać spis treści oraz dwa pierwsze rozdziały. To ponad 40 stron mojej wiedzy dostępnej za darmo. Więcej nie pokażę ;)